2017. augusztus 21., hétfő

Manikűrvadász 34. forduló












Ejj-ejj, 1,5 hónapja nem volt bejegyzés, és az utolsó is pont a Manikűrvadász... :) Hát, az a helyzet, hogy annyira csak a többi csatornán mozgolódom, h ez eszembe sem jut... No de nem lényeg, térjünk rá arra, mit sikerült összerittyentenem!

Ezt a fordulót Manna szervezte, amiért ezúton is köszönet neki! Nagy mákom van az eddigiekkel, mert most is egy olyan területet kaptam, amit előtte még nem. (Igen, ez még csak a 3. vadászatom, de a sajnálatosan kevés jelentkező miatt akár lehetett volna újrázás a menetrendemben.) Ráadásul olyat, akinek elég régóra figyelem és szeretem a munkáit, ő pedig nem más, mint Mymonentnails Andi. :) Szóval, nagyon örültem neki, annak fényében pláne, hogy a festései java része virágos témájú, azokat meg ugye úúúgy utálom... :)

A választottam erre a manikűrre esett. Meg lehet vádolni részlehajlással, hehe, de seráfütty. :) Az a helyzet ugyanis, hogy Andi, tudva, hogy a kék-narancs kombó nagy kedvencem, valamint a népies minták is (volt is ezzel a kombinációval egy manikűröm), ezzel köszöntött fel egy hónapja, a születésnapomon. :) Ez a két tényező pedig kizárta, h bármi mást válasszak. :) (Ha úgy alakítom az időm, festettem volna még egyet, de híresen szétszórt vagyok.)




Alapnak egy sötétkék OPI lakkot választottam, erre került egy réteg Zoya - Dream (ami még mindig az egyik legszebb lakk ever). Ezután a freehand szöszmötölés következett (#forevernégyszálasranyírbáltecset), akrillal megfestettem a mintát (ez itt-ott hiányos, mert leütöttem a kezem fedőlakkozás előtt, viszont csak utána vettem észre, hogy pl. a kisujjamnál is károsodott emiatt a festés) amin most nem sokat változtattam, mert szerelem, ahogy vagy. :) Fedőlakkal zártam az egészet, aztán amíg nem kezd el világgá menni (kopni), így maradok. :)



















Lessétek meg a többiek munkáit is, bizonyára szokásosan világ csúfjai. ;)

(A bejegyzést teljes egészében mobilon szerkesztettem, előfordulhat, hogy ez monitoron szétcsúszással jár, ezt majd alkalomadtán korrigálom.)


10 megjegyzés:

  1. Imádás ez a manikűr :) Köszönöm!!! Sokkal jobb,mint az eredeti...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne mondj már ilyet, nekem az egyik legkedvesebb manikűröm tőled, függetlenül attól, hogy ezzel köszöntöttél fel. Pláne, hogy a saját lemezedről van, extra szívcsücsök, és annyira örülök, h tetszik. :))

      Törlés
  2. Mit is írhatnék neked :) Imádom. Egyszerűen imádom. Pontos, részletes, csodálatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tőled extra értékkel bírnak ezek a szavak, nagyon köszönöm. :))

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! (-: Mindig megcsodálom a kézügyességed! (-:

    VálaszTörlés
  4. Ez egy nagyon csodás manikűr lett ♥

    VálaszTörlés
  5. Csudajó lett, eszméletlen ügyes vagy! :) És külön azért is tetszik a mani, mert népies mintázatú. Oda-meg vissza vagyok az ilyen mintáktól. ^_^

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű lett *.* bár ez a színpárosítás nem az én világom, imádom rajtatok :D

    VálaszTörlés
  7. Döbbenetesen szép, nekem a színek is bejönnek együtt, meg hát a minta!! Szerintem tökéletes :)

    VálaszTörlés