2017. június 25., vasárnap

Néhány manikűr...

...amik Instagram-on ugyan már láthatóak voltak, ide viszont még nem kerültek ki. :)
A Manikűrvadász okán pótlom az elmaradásom, hogy a következő körben bővebb legyen az alap, amit fel lehet túrni. Szeretnék majd külön-külön bejegyzésekkel jönni (kértek már egy páran tutorialt egy-egy manimhoz), de picit nyűg számomra a szerkesztés. Ha nem is hamarjában, de azért szeretnék rendszerességet és tartalmat vinni majd a blogba, ahogy időm engedi, ill. minőségibb képeket készíteni, no meg nem fapados kinézettel futni, de ezen módosítani most nincs türelmem már.

Egyelőre lássuk, hogy a legutóbbi összesítő bejegyzés ill. a I. Manikűrvadászatom óta mik voltak nálam tertéken. :)

Az első és a harmadik mani a Nailmail ehavi, sellő témájú kihívására készült. Minden hónapban neveztem eddig, a továbbiakban sem lesz másképp, de legközelebb külön bejegyzést kap az adott manikűr, a felhasznált lakkok swatch-aival és a linkjükkel. :)





4 megjegyzés:

  1. Szépséges mind, különösen a zöldes alapú a második sorban az én színvilágom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádnád azt a lakkot Adri, nagyon szép, de nálam sajnos eléggé kihasználatlan. :)

      Törlés
  2. Mindegyiket megcsodáltam szerintem, igazán egyediek az alkotásaid, nagyon szeretem nézegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melengeted a kis szívem mindig a hozzászólásaiddal, köszönöm Andi. :)

      Törlés