Köröm_RE:

Sziasztok... :)

Nos... Aki anno követett, talán még emlékszik rá, miket műveltem össze "in a leaf house" név alatt: sok szöveget, ékszereket, színes csacskaságokat, rajzokat. Hozzávetőleg 3-4 éve annak, hogy ezt lezártam, s töröltem innen mindent, úgy a kezem munkáit, mint a személyes bejegyzéseket. Egyszerűen úgy éreztem, ennyi volt, nem elégít ki a blog, nincs ihletem. Nem esett jól ránézni, gondolni, beszélni ezen keresztül bele a hipertérbe. Untam, elfáradtam. Csak azt éreztem belőle, hogy kevés vagyok, és kiégtem, mindössze 24-5 évesen (a magánéletem sem volt rendben, ami persze hozzájárult ahhoz, amit éreztem magammal kapcsolatban). Így nem volt elég az, hogy archiváltam, törölnöm kellett mindent, és tiszta lappal indítani, elraktározni a hozzászólásokat, a blog általáli kedves ismeretségeket. Ezidáig. Aki belém futott esetleg Instagram-on, az tudja, hogy az utóbbi bő fél évben a körmön pingálása hobbimmá vált. Ebben a formában vezetem le magam, kikapcsol. Ennek apropóján jelentkeztem egy kihívásra, a Manikűrvadász köv. fordulójára. Szeretnék egy kis rendszerességet bevezetni etéren az életembe. Ahhoz, hogy a következőkben az én munkáim közül is újraalkothasson valaki egyet, szükség van egy blogra, és 30 meglévő nailart-ra. Ezt pótlom most, "minden bejegyzések ősanyjával". :) Majdnem minden díszítésem szabadkézi, fotózásban nem vagyok tehetséges (soha nem is voltam, de igazából nem is nagyon foglalkoztatott), de azt hiszem, egyelőre nem ez az elsődleges. Persze igyekszem majd több figyelmet szentelni erre a részére is (kezdetnek nem éjszaka megörökíteni a dolgokat, mondjuk). Szóval, üdv újra mindenkinek, és egy új üdv a frissen idetévedteknek, remélem, ez a fajta színesség is kedvetekre való lesz. :)

Elza

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megjegyzések

  1. De jó ezt a sok szép manikűrt egymás után látni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most néztem mobilon, csudajól szét van csúszva... :) De sebaj, majd belejövök újra, és valóban nem rossz ez a halom, jó szííínes. :)

      Törlés
  2. Mind csodás! Jó látni ilyen szépséges manikűröket egy helyen! Egyik-másik olyan, mint egy műalkotás, csodalatosak! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esik, hogy ezt írod, köszönöm Ivett! :)

      Törlés
  3. Nálam nincs szétcsúszva mobilon, laptopon kicsit görgetni kell oldalra is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök. A szélességen meg majd állítok. :)

      Törlés
  4. Mindegyik nagyon szuper manikűr 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dolgozom majd rajta, hogy a továbbiakban is így vélekedjetek. Köszönöm. :)

      Törlés
  5. Let's Rockiton! :D
    Nem irigylem azt, akinek majd egyszer "téged" kell újraalkotnia, én bajban lennék :)
    Csodás mindegyik, ezt ha már mindhez nem is írtam le eddig egyesével, de most így ömlesztve megkapod: annyiraaszupeeerekirigyvagyokfákkénisakaroooomnyüff!!!!!44!!!4négy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyakorlááááás, Minyonka... :) Aért bőven van, amit át lehet alakítani az enyémek közül is még egyszerűbbre vagy nyomdásítva, szóval én nem tartok tőle, csak roppant kííííváncsi leszek, ki, mit, hogyan. :) És nagyon kösziiiiiiiiii!

      Törlés
  6. Szeretem a munkáidat, mert nem tucat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt mindig nagyon jólesik olvasni, köszi Dóri. :))

      Törlés
  7. Hajrá, hajrá Elza! Örülök, hogy így döntöttél, sok örömet benne és sok sikert! (@npheaven voltam) :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, remélem, h így lesz, és húzom jó sokáig. :) Bár egy szinten bennem volt, h nem annyira szeretem, ha úm. másolnom kell, de jó kihívás ez arra, hogy adjak is, meg ne is, szóval megtaláljam a kellő arányt a saját stílusom és az eredeti alkotás közt.

      Törlés
  8. nagyon szépek a manik, a fotózást megértem, hasonló cipőben járok, bár én még nem tettem túl magam rajta, és nagyon zavar hogy nem sikerül normális fotókat készítenem :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése